Hocam bizim eski evimizde de vardı akrep yazları devamlı çıkıyordu bir yerlerden . Ev kayalık bölgede ise daha fazla oluyor . Allah kısmet etti ben ev aldım başka muhitten kurtuldum . Darısı size inşallah.