Hocam orda 4 ay maaş almanız demek buradaki 12 aylık maaşınıza tekabul ediyor anladığım kadarıyla.
Normal şartlarda çok kolay alınabilecek bir risk ancak evlilik aşamasında ben o riske giremezdim sanırım