Arkadaşlar merhaba,

Forumdan arkadaşlardan bilenler vardır Suudi Arabistan'da madencilik sektöründe çalışıyorum uzun zamandır. Mevcut çalıştığım şirkette iş yüküm gitgide artıyor maaş vs arttırımı yapılmıyor fakay her halukarda Türkiye şartlarına göre iyi çok şükür. Daha önce burada çalışan Kanada lı bir müdürümüz vardı işten ayrıldı ve Arabistanda bir şirkette başka bir ingiliz şirket bünyesinde danışmanlık yapıyor bana yazdı birlikte çalışalım diye maaş olarak mevcutun 2,5 katı şartları daha iyi mülakatlar ve testler silsilesinden geçtikten sonra olumlu geri dönüş yapıldı sözleşme taslağı tarafıma iletidi bir durum kafama takıldı ki şöyle sözleşme tarihi 17 Şubat 2024 te sona erecektir deniliyor fakat işveren ile danışmanlık sözleşmesinin onaylanması ile sizin de sözleşmeniz uzatılacaktır deniliyor. İster istemez kafam karıştı mevcut maden sahibi şirketten ayrılıp 4 ay çalışıp sonra boşta kalmak can sıkıcı olacaktır. Davet eden müdürle konuştum garantisini veremem fakat işveren şirket ile sözlşemelerin yenileneceğinden büyük ihti malle 2024 komple en kötü ihtimalle ise, temmuz 2024 e kadar iş devam edecek dedi. Temmuz 2024 bile benim için yeterli maddi anlamda fakat bir risk alma durumu sözkonusu uyku uyuyamaz oldum. Evlilik aşamasındayız 2 ay sonra düğünümüz var onun stresinin yanına bu da eklenince düşünmekten bir hal olduk.

Siz değerli forum arkadaşlarımın fikrilerine ihtiyacım var siz olsanız ne yapardınız? Yeni teklif edilen iş 2,5-3 katı maaş veriyor.