merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlaka haklısın ancak 1989 model esnaf olsaydık. İş verenin konusu daha fazla zarar görmesin, sen araştırırsın çalışma arkadaşlarıma nasıl bir imkan yarattığımı, nasıl bir patron olduğumu ve nasıl şanslı olduklarını ve sonra keşke dersin.
Keşkeyi ne için diyoruz bu kısmı anlayamadım?
Ayrıca hiç hoş bir cevap vermemişsiniz.
Halbu ki kendimi sizin akıl seviyenize yeterli derece de açıklamış, nasıl cevap vermeniz gerektiğini bildirmiştim.
Neyse her zaman olan oldu işte.(Görüşüm de belirttiğim herşeye cuk diye oturdunuz)
Kim ki işçinin maaşı şudur diyor ona göre görüşme gerçekleştiriyor "sizin deyiminizle" 89 model esnaf oluyor onlara selam olsun ✌🏻
Kim ki sokak jargonu ile 'kaşmerlik' peşinde ise vücudu sıhhat, işi bereket görmesin.