Aşırı yavaş maalesef. Çok uzun süre bekledim ama ertesi gün baktığımda hala aynıydı.
Bir daha giriş yapmadım bile.
Bugün mail gelmişti hatta 3 gün sonra deneme süresi biteceğine dair.
Açıkçası bu tarz girişimlerin beta süreci bitmeden duyurulmasından yana değilim. Her yönü ile emin olunduktan sonra duyurulmalı bence.
İyi forumlar herkese.