Merhabalar,
Bir müşterime yapmış olduğum sitede console kısmında çağrılan birşeyin buluanamadığını söylüyor 404.html:1 satır olarak gösteriyor ama böyle bir sayfa çağırmıyorum hataya tıkladığımda application/storage/cookies kısmını gösteriyor ama anlayamadım bilgisi olan arkadaşlar var mıdır acaba?
Teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.