Merhaba nays uygulaması üzerinden borç almıştım tek seferde tüm borcu ödeyim dedim fakat uygulama buga girdi ve 600₺ daha taksit gözüküyor. (Tüm borç tutarı hesabımdan çekildi)
Müşteri temsilcisi inceleme de olduğundan diye belirtti ancak size de sorarak teyit almak istedim başına daha önce böyle bir şey gelen oldu mu?