yuKKo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
stripe kullanmak için şirket acmanıza gerek yok bende stripe icin acacaktım halletim
Hocam amaç vergi ödemek fatura kesmek sorun yaşamamak için.

rootbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
biz pro paket aldık şuan herşeyimiz tamamlandı açılışı bekliyoruz
Hocam bilginiz var mı %19 kurumlar vergisi dışında bir ödeme yapılmayacak zaten bir de muhasebe işi kolay mı sizce.