stripe kullanmak için şirket acmanıza gerek yok bende stripe icin acacaktım halletim
Hocam amaç vergi ödemek fatura kesmek sorun yaşamamak için.
Merhabalar,
biz pro paket aldık şuan herşeyimiz tamamlandı açılışı bekliyoruz
Hocam bilginiz var mı %19 kurumlar vergisi dışında bir ödeme yapılmayacak zaten bir de muhasebe işi kolay mı sizce.