çok büyük çoğunlukla web browser için kullanacağım. 4-5 farklı browser 50 kadar sekme sürekli açık kalacak. farklı pencereler ile de 20 30 tane gizli sekme açılır sürekli açıp kapatıyorum. webde çok dolaşıyorum ve web panellere çok bağlanıyorum.
arada photoshop kullanıyorum
gün içinde 3 4 saat müşteri ile görüşmem olabiliyor bu yüzden bilgisayarı yanımda taşıyorum

air çok zarif ve güzel görünüyor.
pro için yük altında fan artısı var.

daha bariz farkları ve kullanımı var mıdır bilenler tavsiyelerini yazarsa sevinirim.