Sebepsiz zenginleşme suçtur. Alıcı bu parayı kullanmamalıdır. Yani soğuk suyu içmenize gerek yok.
Yukarıda da diğer kullanıcılar yazmışlar sağolsunlar. Ama bunun için dava açmam gerekiyor değil mi? Gönderilen miktar çok değildi. Dava açsam avukat vs. masrafına daha çok öderim sanırım. Ekstra para ödemeden iptal etmenin bir yolu yok sanırım