nevsehirden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayni büroda çalışıyoruz hocam. Boşandığı eşi elinden her şeyini aldı.
Bu memlekette eşitlik yok.Evlenmeyin kardeş.En iyisi evlenmemek.