Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle bir şey yok hocam. 1₺’ de kazansa ticaret yapıyorsa bunu vergilendirmek zorunda.

Yanlış bilgi vermeyin insanlara. Shopier’den çekeceği ya da başka e-ticaret platformunda çekeceği ödemede ceza yerse bunun sorumluluğunu alamazsınız.
ek olarak;
Evden e-ticaret yapanlara devletten vergi muafiyeti, esnaflar için yapılan düzenlemelere dâhildir. Esnaf muafiyeti, ticari faaliyetlerini ayrıca bir iş yeri açmadan ve seri üretim yapan makineleri kullanmadan yürütenleri kapsar. 2023 yılı için belirlenen e-ticaret vergi muafiyeti sınırı, 700.000 TL’dir. Bu sınırın altında kazanç elde edenler, basit usulde vergilendirmeye tabi olur. Sınırın aşılması hâlinde izleyen takvim yılı başından itibaren gerçek usulde vergilendirmeye geçer.