Eğer kullanırım dersen, 100-125cc altı almayın (Vitesli kullanın scooter almayın) Ve mutlaka karburatörlü motor alın tavsiyem.
(ben biraz işin hobi kısmında olduğum için işe gidip gelmeye ve binmelik kuba çita 100r gold aldım sonradan kesmedi beni, gittim komple alt takım aldım performansını arttırdım 200cc dereceli yaptım gayet memnunum, tabi sen direk benim gibi yüklü yapma fazla bir tecrüben yoksa motoru kafana çarpabilirsin.

)