Birader iade etmeli miyim diye konu açıyorsun. Sana etmelisin diyorlar. Milletin yorumlarına karşılık olarak kendini savunmaya çalışıyorsun. Aslında içten içe iade etmek istemiyorsun. Bu konuyla seni savunacak 2-3 yorum bulup kendini avutmaya çalışıyorsun. Adama farklı hesap vermişsin, iade etmen lazım bu kadar basit. Bu konuyu açman bile saçmalık.