Aynı olayı bende dün yaşadım. Ads kuponu aldı bir arkadaş. Hiçbir şey sormadan direk parayı attı bende kodu gönderdim. 10 dk sonra mesaj geldi. Hocam benim hesapta daha önce reklam çıkıldığı için kodu kabul etmedi diye. Normalde bu bir kuraldır. Kuponlar yeni hesaplarda geçerlidir. Forumun her yerinde yazıyor. Fakat ben arkadaşa iade geçtim tekrardan. Sonuçta onun işini görmeyecek. Bence sizde iade geçmelisiniz.