Kızılay bitti. Kalite düşük. Para harcayan adam yok boş gezen çok. Nasıl dayansınlar. Ben bulamadığım bir ürün olduğunda hep kızılay avm şubesi varsa orda vardır diye oraya gidiyorum. Ürün orda var. Çünkü alan yok 😊