Laobs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, Nasılsın?

Yakında e-ticaret sitemi aktif hale getireceğim ve senin görüşüne ihtiyacım var, hoşuna giden veya gitmeyen (hata,eksik) yönlerini söyleyebilir misin?
Site: https://ellegencia.com/

Teşekkür ederim,
Saygılarımla.
elinize sağlık hocam gayet başarılı olmuş başarılarınızın devamını dilerim. iletişim kısmında ki form temasını değiştirebilirsiniz sadece yorucu gibi geldi gözüme onun dışında gayet modern bir site olmuş tekrardan elinize sağlık hayırlı işler.