O zaman benim arabayı veririz belki size 😄 Kesinlikle güzel bir tercih. Ben 10 aydır kullanıyorum. Bakımlarını Bosch serviste yaptırdım. Bir sorun çıkarmadı çok şükür. Kafanız rahat olur, güzel performans alırsınız.
Fiyatta anlaşırsak neden olmasın hocam 😂😂