Halimcandogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Malesef toplumsal olarak her yönden, ahlaktan giderek uzaklaşıyoruz. Emin ol sadece senin çalıştığın yer değil çoğu işletmeci öyle sigortayı asgariden gösterir, elden para verir. Kanunun belirlediği mesailerden daha fazla çalıştırır. Mesaiye kaldığınını son saat söyler. Yani varda var. Gerçekten üzücü.
Mesaiye kaldığımı son dakika bile söylemiyor, mesai bitince gelip çıkabilirsin diyor burda ki insanlıktan uzak şahıslar ve bunların cezasız kalması hepsinden daha çok üzücü