Gününüz güzel olsun dostlar, canımı çok sıkan bir konuyu sizinle paylaşmak istedim.
Hak yemek neden bu kadar kolay?
Çalıştıgım kurumsal parekende bir şirket var normalde yasal olarak aylık 195 saatten fazla çalışmak yasak fakat burada 220-230 saat çalışıyoruz ve artan saatlerimiz müdür tarafından defterden düzeltiliyor ( çöpe atılıyor).
Kendisine bu durumu söylediğimde gülerek yapacak bir şey yok fazla saatleri unut diyor işin garip tarafı bu olaya diğer personeller göz yumuyor normal karşılıyor.
Neden insanlar hak yemekten korkmuyor?