Sanmıyorum,
2 tane site var, ikisinde de kullanıyorum ancak konuları farklı. 1. sitede %100 yakalayamıyorum ama 2. sitede zaman zaman %100 yakalayabiliyorum. Kalıptan olsa (Siz kalıp olarak Prompt kasdediyorsunuz sanırım) hiç biri %100 olmaz, öyle değilmi?
Hayır kalıptan kastım, bu bağlamda, genel olarak, sonuç olarak gibi kullandığı kalıplar.