Lifent adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bi araba parası olur ve millet deli gibi 14 pro maxlerini satıp 15'lere geçmeye çalışacak. Piyasaya ne olacak merakla bekliyorum.
Sıfır 14 proların fiyatların da düşme olur mu?