kemik parçalarını verdiler mi test için filan alıyorlar mı
Bilmiyorum hocam sormadım ne yaptıklarını
Çok çok geçmiş olsun. Aynı durum bende de var. Kemik tamamen sol deliği kapatmış durumda. Kalbi de zorluyor zamanla. Ameliyat olmam lazım ama korkuyorum
Ameliyattan korkacak bir şey yok ne ara narkoz verdiler, ne ara bitti anlamadım bile. Tek sıkıntı ameliyat sonrası birkaç gün verdiği rahatsızlık.
Geçmiş olsun hocam. Acaba süreç hakkında bilgi alabilir miyim? Ne kadar tuttu, nerede oldunuz gibi vs.
Özelde olmadım hocam. Şehir hastanesinde doktora gitmiştim Temmuz ayında nefes almakta sıkıntı çektiğim için, Kasıma tarih vermişti ama erkene çıktı. Balıkesir şehir hastanesinde oldum.