kaç yılda yükselinebiliyor hocam
İlk yükselme için kadrolu olmanız gerekiyor genelde ihtiyac durumuna bölgeye yada yeteneklerinize göre degişiyor süresi iç başvuru sistemi var ik üzerinden bölge yada mağaza olarak değişik pozisyonlarda başvurular acılıyor illa başladığınız mağazada yükseleceksiniz diye birşey olmuyor öyle yükselende var başvuru şartlarında örneğin yazıyor en az 1 yıllık kadrolu personel olan üniversite mezunu olan şu bölgede şu mağazada yönetici olarak calışmak isteyen başvuruyu yapıyor ik başvuru yapanları mülakata cagırıp şirket içi sınavları oluyor sınavı gecen ilk yöneticiliğe adım atıyor sonraki sürecte benzer şekilde devam ediyor yani ilk yönetici olarak bile başlatılabiliyor bir üniversiteyle anlaşması var orada okuyan ögrenciler staj olarak başlıyor karşılıklı beğeni olursa ögrenciye iş teklifi yapılıyor direk müdür yardımcısı olarak başlanılabiliyor ben öyle başladım