Peki maksimum kaç ayda çıkıyor kura?
3 ay sonra araba aynı fiyattan mı teslim edilecek malum enflasyon artıyor
Hocam mesela ben 400binlik bir gruba girdim ayda 15bin tl ödersem en geç 13 ayda verecek şekilde girdim.
Mesela bu ağustos çekilişinde çıkmasaydı ocakta bir çekiliş daha olacaktı. Her çekilişte 5 aylık kime çıkacağı belirleniyor.
Ocakta'da çıkmazsa haziranda bana kesin olarak o parayı vereceklerini sözleşmeyle taahhüt ettiler.
Arabalar aynı fiyatta olur yükselir düşer bu biraz kısmet maalesef onun için Eminevimin yapacağı bir şey yok şans biraz göze alıpta girmek var.