Bence ortada böyle bir durum varsa forum üyelerinin bilmesi gerekli. Bir başkası da o kişilerle ticaret yapmaya çalışıp mağdur olabilir. Ve ayrıca diğer alıcı arkadaş da teklif ettiği tutar kabul gördüğü için hak sahibi olmuş oluyor. Siz de aynı şekilde. Müşterileri oradan buraya top gibi sektirmek hoş değil.