GOWEB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Açıkçası o hareketlerinden sonra benim sayemde para kazanmasını istemedim
Çok iyi niyetli düşünüyorsunuz hocam ben sizin yerinizde olsam kesinlikle alırdım. Vermesse şikayet konumuda açardım.