Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kusura bakmayın hepsini okumak için vaktim olmadı ama 17 yaşınızda böyle uzun uzun yazıyorsanız sizden bir metin yazarı olur gibi.
Bu, web siteleri için çok gerekli bir şey (gerçi şu an yapay zeka ile de artık yazılabiliyor hep.)
Niye yazdım ki, yani önceden önemliydi.
Ben yazıp yazıp silenlerdenim benden biraz zor, teşekkür ederim
KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğun günün kutlu olsun hocam.
Teşekkür ederim hocam
ErgunKlz19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nice mutlu yıllara reis bende 55-60 oldun sandım 17'yi görene kadar daha yolun başında bile değilsin Allah sağlıklı uzun ömürler versin
Öyle demeyin lütfen fiziken olmasa da ruhen 55'im var gibi Teşekkür ederim güzel dileklerin için