Konu
Koskoca r10 da aradığım Scripti bulamadım:(
01-09-2023, 01:52:12
#8
arenpi
hocam burda ücretsiz yazılım paylaşılmıyor. parayı veriyorsunuz yazılım yapıyoruz. mantık bu.