Şikayetvar üzerinde yazılanlara çok itibar etmiyorum. Bu sistemlerde de güven sorunu oluşuyor. Ama risk almadan bi şey alınmıyor.
Bankaya %100 %150 faiz verene kadar, buraya peşinatla girmek daha mantıklı geliyor artık. Tabi şanslı olup ilk kurada çıkabilmek gerek.

hayırlısı olur inşallah.