Ben zamanında morevim'e katılmıştım. Sonra bir düzenleme geldi ve morevim dahil bir sürü firma yalan oldu. Onca beklenilen aydan sonra sadece yatırdığım parayı geri alabilmiştim. Gelen düzenleme ile ayakta kalan şu anki firmalar sanırım artık sorunsuz çalışıyor.