TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her ay bedava olsa ne olur. Ermeni diasporasının uşağı olup Atatürk ile ilgili bir yapıtı kaldıran platform benim için lagım çukurudur...
Atatürkçü geçinip Disney den geçinen ama laf etmeyen sanatçı bozuntuları da bu lagımın fareleridir.
Tavsiyem kullanmayın böyle platformları.
Atatürk'e ayyaş diyerek hakaret edilen bir ülkede bunca insanın ağzını açamaması (özellikle sanatçılardan bahsediyorum) disneye demediğini bırakmaması. Zamanda yürekli olsalarmış ya yiyorsa. Not: insanların çıkar için neleri yapabileceği, nelerden vazgeçebileceğimi bir defa daha gördük. Sakın yanlış anlamayın laflarımın sizinle alakasıni yok.