her ay bedava olsa ne olur. Ermeni diasporasının uşağı olup Atatürk ile ilgili bir yapıtı kaldıran platform benim için lagım çukurudur...
Atatürkçü geçinip Disney den geçinen ama laf etmeyen sanatçı bozuntuları da bu lagımın fareleridir.
Tavsiyem kullanmayın böyle platformları.