eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana hep eray diyorlar hocam
Demekki okuyan yok doğru dürüst

Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
absürt değilse bence çok etkilemez , akılda kalıcılık olarak ayrı tabi
Hocam absürt değil ama mantığı yok yani random

ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok farkedeceğini düşünmüyorum, işini kaliteli yapan her kullanıcı adı ile müşteri bulur. Geçmişte çok örneği var
Bende yıllardır bu mantıkla hiç düşünmedim hocam değiştirmeyi.