w*arez içeriklerle kullanacağım bir .net domain kayıt edeceğim 75 tl çok ucuz ama aklıma takılan bir şey var, sonuçta google'dan alıyoruz ve ilerde site w*rez olduğu içini her hangi bir sorun olur mu?
İdam ederler DGM de yargılanırsınız
Yahu hiç bir şey olmaz dmca /abuse bildirimi yollarlar kanunlara uyun bir şey olmaz.