Merhaba iyi forumlar. Elemantorlu temaya sahibim. Zamanında 90 dolar ödeyerek temayı almıştım ve temayı gerçekten çok beğendim o yüzden değiştirmek istemiyorum. Tüm ayarlarını yaptığım halde web sitem çok ağır yükleniyor. Daha önce benimle aynı sorunu yaşayıp çözebilen birisi varsa yardımcı olursa çok memnun olurum. İncelemek isterseniz web site adresi:
www.viceside.com.
!Kesinlikle reklam olması için bu konuyu açmıyorum sadece sitem çok ağır bu sorun hakkında çözüm bulabilmek için konuyu açıyorum.