Bu yaptığınız asla inanç özgürlüğüne saygı duymak değildir. Bizi küçük bir yere hapsetme çabasıdır. Üye özel bölümünde zaten her üye 1 konu açabiliyor sadece. Ben bu değerli forumun bir üyesi olarak, off-topic bölümüne açmayı tercih ediyorum. Buna saygı duyunuz
Dilerseniz bu konuya tıklamayabilirsiniz. Girmek zorunda değilsiniz. Her gün buraya 100+ konu açılıyor. İçlerinden sadece bir tanesi ayet konumuzdur. Bizi başka bir kategoriye atmaya çalışmanız, bize saygısızlıktır. Bu konuyu burada lütfen kapatınız.
Neyse banlanmak istemiyorum gereksiz yere , biz saygı duyuyoruz ama maalesef asıl saygı duymayan sizsiniz iyi akşamlar size.