Selamün aleyküm, yazmış olduğum roman var, olay kitaplara her yüklediğim de hesap incelenip sonunda ret geliyor, bir türlü onaylanmıyor. Kapak tasarımında mi yoksa başka bir yerde mi hata yapıyorum bilemiyorum. Konu ile bilgi sahibi olanlar yardımcı olabilir mi ?
Ek olarak beraber yazmaya, şiir ve edebiyata karşı ilgim var şiir de yazıyorum. Beraber bu anlamda güzel projeler yapabileceğim arkadaşlar da olursa konuşabiliriz.
Teşekkür ederim...