yok hocam hiçbir sıkıntı olmadı evi gösterdim ekpertizleri var kendilerinin eve gidip baktı okeyledi parayı hesabıma aktardılar ne diyeyim normalde olsa ev sahibi olamazdım Allah razı olsun sebep olanlardan
Güle güle oturun hocam inşaAllah hayırlısıyla arabayı alırsam borcu bitirip ben de almayı düşünüyorum bakalım