Sağolun hocam, sizde bi sıkıntı oldu mu parayı verirken falan sıkıntı yaptılar mı hi?
yok hocam hiçbir sıkıntı olmadı evi gösterdim ekpertizleri var kendilerinin eve gidip baktı okeyledi parayı hesabıma aktardılar ne diyeyim normalde olsa ev sahibi olamazdım Allah razı olsun sebep olanlardan