ilgimedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 8 sene önce ev için başvurmuştum ilk kurada çıkmıştı bana da ) hayırlı olsun
Sağolun hocam, sizde bi sıkıntı oldu mu parayı verirken falan sıkıntı yaptılar mı hi?