Tabii ki itiraz edebilirsiniz, yanlış ya da gözden kaçan işlem de olmuş olabilir. Ama bu şekilde sokak ağzıyla dile getiremezsiniz. Burada binlerce insan sizin argo kelimelerinizi okumak zorunda değil. 2 gün dinlenin bu süreçte de forum kurallarını okuyun. Döndüğünüzde itirazınız varsa ilgili kategori moderatörüne özelden üslûba dikkat ederek ulaşabilirsiniz.