alprnoffline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu mesajınızı neden moderatöre daha düzgün uslüp ile bildirmiyorsunuz? Haklı olsanız bile haksız duruma düşeceksiniz.
Pekte umurumda değil açıkçası