Bu tarz girişimlerin sonu hep hüsranla bitiyor ülkemizde. Umarım teslim alır ve kolaylıkla ödemelerinizi bitirir, sorunsuz olarak ruhsatınızda rehin yazısı olmadan kazasız belasız binersiniz.
https://www.sikayetvar.com/eminevim/magdur
Hocam alan çok kişi var çevrede sorunsuz. Zaten bankalar nası ipotek koyuyorsa onlar da borç bitene kadar ortak oluyor arabaya doğal olarak alıp satsam etsem kaçsam onlar mağdur olucak bu seferde