Temmuzda borç harç aradım en güvendiğim insanlar vermedi ben de faize karşıyım bankaya falan uğraşmak istemedim risk aldım eminevime 38 bin tl organizasyon ücreti verdim 40 bin tlde peşin verdim tüm varlığım buydu ağustosta çekiliş vardı ona yetişeyim diye katıldım.

Allaha şükürler olsun ilk kurada bizim grupta 30-40 top içinden benim adımımın olduğu top çıktı ilk önce 🥲🥲🥲

Ama bddk ödeme sürecini düzenli yapıyor muyuz diye ilk kayıtta 3 ay takip ettiği için arabayı kasımda alıcam olsun buna da şükür kimseye muhtaç olmadan alırım Allah izin verirse

2025 hazirana kadar ödicez bakalım