S.a arkadaşlar hangi ticari kartı önerirsiniz taksit ve avantajlar konusunda kullandığınız onerebileceginiz hangi bankanın ticari kartını önerirsiniz? Dezavantajı ve uzak durmamiz gerekenleri de deneyimleyenler de paylaşabilir ?