Ya bunlar ne biçim insan hiçmi vicdanları yok biz yanlışlıkla karınca ezsek üzülürüz onları paylaşanlar elime geçmiyor ki aynısını onlara yapalım ne istiyorlarsa bu hayvanlardan yazık günah ya