Hocam bende aynı modeli alacaktım.Sonrasında tablayı bir mobilyacıya kestirdim.
Altına orta kısmına kapaksız keson yaptırdım ve monte ettim.
Sağına ve soluna mdf lam kestirdim ayak olarak.
Arkasına da yarım boy alt tarafı boş kalacak şekilde iki metrelik bir parça kestirdim.
Hatta dur sonucu atayım sana.
Ama kale gibi oldu, üstünde iki tane iMac sapasağlam duruyor.
Maliyetiniz toplam ne kadar oldu hocam ve müsaitliğiniz olursa ön kısmınıda atabilir misiniz