SauRonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SetOrder anlaşmanızı bölge müdürlüğüyle yaptınız değil mi?
Anlaşmamız zaten var evet daha önce kullandığımız yazılımı değiştirdik.