Tuşlu telefona ses çıkarmayabilirler. Tamamen komutanlarla alakalı. Ben tuşlu telefon ve kendi telefonumu riske alıp içeri sokmuştum. Akşamları sim kartı değiştirip kullandığım oldu ama kimin ne olduğu belli olmayabilir. Şikayet ederlerse yanabilirsin. En güzeli eski telefonu sok. SMS ve konuşma işini çöz yeter. Şarj derdi de olmaz.